Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetsége társ irodájaként a Ridom Ingatlan Hitel és Biztosítás Központ nagy múltú, magyar tulajdonban lévő, stabil hátterű, cég, amely új és használt ingatlanok értékesítésével, ikerházak építésével, hitelek nyújtásával és biztosításokkal foglalkozik. A hazai ügyfeleik igényeit és szükségleteit ismervén a maximális kiszolgálásra törekszünk megbízóink számára. Cégünk dinamikus fejlődése által remek karrierlehetőséget biztosít az Ön számára.

Új építésű és használt ingatlanok értékesítéséhez kollégát keresünk, azonnali kezdéssel.

INGATLAN ÉRTÉKESÍTŐ MUNKATÁRS

A leendő munkatárs feladatai:

  • Új építésű és használt ingatlanok közvetítése leendő és meglévő ügyfélkör részére,
  • Tárgyalások szervezése és lebonyolítása,
  • Az ingatlanok bemutatása ügyfeleknek,
  • Szerződések előkészítése, megkötése,
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • Hirdetések összeállítása

A leendő munkatárssal szemben támasztott elvárások:

  • Középfokú végzettség,
  • Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat,
  • Kiváló kommunikációs képesség,
  • Pozitív kisugárzás,
  • Önállóság,
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office programok, Internet)

Amit kínálunk:

  • Színes, változatos munkakör,
  • Kellemes légkör, jó csapat,
  • Vonzó jutalékrendszer,
  • 70%-30% jutalék megosztás, ingyenes internethasználat, Kötetlen munkaidő, minimális irodai bent lét.

Előnyök:

Több éves profi ingatlanközvetítői gyakorlat, értékesítési tapasztalat

Jelentkezés módja:

Amennyiben állás és karrierajánlatunk felkeltette érdeklődését küldje el hozzánk fényképes önéletrajzát a következő e-mail címre: info@ridom.hu vagy 0670 209 26 50