Üdvözöljük a Ridom Ingatlan, Hitel és Biztosítás Központ weboldalán!

 

Cégünket 2007-ben alapítottuk családi vállalkozásként. A tulajdonosok közel 20 éves értékesítési, hitelezési és biztosítási tapasztalattal rendelkeznek.

Az Ön igényeit és lehetőségeit felmérve megkeressük a legkedvezőbb ajánlatot a hitel- biztosítás és ingatlan piacon az elérhető információk alapján.

Célunk, hogy egyszerűvé és átláthatóvá tegyük az Ön számára a hitelfelvételt vagy ingatlan vásárlást. Azért, hogy a legtöbb előnyt tudja kihasználni, naprakész információkat nyújtunk hitelekkel, pénzügyekkel kapcsolatban.

Ingatlan Irodánk több mint 200 saját eladó ingatlannal, illetve közel 30.000 kínálattal rendelkezik a partnereink adatbázisából. Tapasztalt, szakértő ingatlan értékesítő kollégáink készséggel állnak rendelkezésükre.

Ügyfeleinket mindig korrektül tájékoztatjuk a tárgyi ingatlan műszaki állapotáról, valós piaci értékéről.

Szolgáltatások a leendő Vásárlók, Vevők számára

  • Az ingatlaniroda kínálatának bemutatása.
  • Nyilvántartásba vétel: Ha az ügyfél a nyilvántartásban nem talál az igényeinek megfelelő ingatlant, úgy igényét az ügyfél megbízása alapján nyilvántartásba vesszük.
  • A kiválasztott ingatlanok adatainak átadása: írásbeli megállapodás formában.
  • A kiválasztott ingatlanok megtekintésének megszervezése. Kívánságra és külön díjazás mellett statikus, vagy egyéb szakértőt biztosítunk.

Szolgáltatások az eladók számára

  • Díjmentes nyilvántartásba vétel: a Tulajdonossal való személyes találkozás alkalmával, a Tulajdonos és az eladó ingatlan adatainak rögzítésével, a megbízási szerződés aláírásával valósul meg. A Tulajdonosnak személyi igazolvánnyal, és tulajdoni lappal, vagy annak másolatával kell tulajdonjogát igazolnia.
  • Az ingatlan megtekintése alkalmával segítséget nyújtunk a tulajdonosnak az ingatlan piaci értékének megállapításához. Közvetítési megbízást csak reális ár mellett vállalunk.
  • A nyilvántartásba vett ingatlant irodánk a saját költségén az Interneten, vagy más módon hírdeti.
  • Vételi szándék esetén: megszervezzük az ingatlan megtekintését, a Vevő és az Eladó közvetlen találkozását.
  • Megállapodás esetén irodánkkal együttműködő ügyvédi iroda elkészíti és ellenjegyzi az ingatlan adásvételi szerződést.
  • Szerződéskötés esetén: díjmentesen vállaljuk a földhivatali ügyintézést.

Díjaink

  • Eladási megbízás esetén: a tényleges eladási ár 2,5 % tól + ÁFA. A megbízási díjat az Eladó fizeti az adás-vételi szerződés megkötésekor.
  • Bérbeadási megbízás esetén: legalább egy éves bérletnél 1 havi. bérleti díj. A megbízási díjat a Bérbeadó fizeti a megállapodáskor.
  • Tulajdoni lap, helyszínrajz beszerzése: mindig az aktuális árazás szerint + földhivatali költség.

Kérdése van? Kérjen visszahívást az alábbi űrlap segítségével!

Neve: (kötelező)

Email címe: (kötelező)

Telefonszáma: (kötelező)

Üzenete